استراماچونی: هر که استقلال را دوست دارد مثل من فکر می کند ، در ایران اشتیاق فوق العاده ای برای فوتبال وجود دارد

به گزارش مجله آزمون اول، سرمربی استقلال گفت: ما استقلال، یکی از برترین تیم های آسیا با طرفداران میلیونی هستیم. باید توقعاتی که از ماست، بر مبنای امکانات و حمایتی که از ما می شود، باشد.

استراماچونی: هر که استقلال را دوست دارد مثل من فکر می کند ، در ایران اشتیاق فوق العاده ای برای فوتبال وجود دارد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، آندره آ استراماچونی، سرمربی استقلال در حاشیه همایش بین المللی فوتبال کلینیک اظهار کرد: این کنگره ها به صورت کلی اهمیت زیادی برای ورزش دارد. به خصوص برای ایران چون در ایران، اشتیاق فوق العاده ای برای فوتبال وجود دارد. ما مسئول این هستیم که اشتیاق را به مردم انتقال دهیم. این برای تمام طرفداران فوتبال به خصوص طرفداران میلیونی استقلال است.

او در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا پس از اعتراض هایش در بازی صنعت نفت آبادان، فتحی با او صحبت کرده است، گفت: نه، من هنوز فرصت این را پیدا نکردم که با آقای فتحی صحبت کنم ولی قطعا با او دیدار خواهم داشت. این ها نکات کلی هستند. ما استقلال، یکی از برترین تیم های آسیا با طرفداران میلیونی هستیم. باید توقعاتی که از ماست، بر مبنای امکانات و حمایتی که از ما می شود، باشد. ما نمی توانیم توقع 100 داشته باشیم در حالی که حمایت از ما 20 است. هدف من این است که باشگاه را به صورت کلی ارتقا دهیم و پیشرفت کنیم. اعتراضی که من می کنم، اعتراض منفی نیست، بلکه اعتراض مثبت است در جهت بهبود شرایط باشگاه. من فکر می کنم، هر که استقلال را دوست دارد، مانند من فکر می کند.

سرمربی استقلال درباره نقش فوتبال در ایران اظهار داشت: من از این موضوع خوشحالم. من که از مدرسه مربیان ایتالیا به ایران آمدم، از این موضوع خوشحالم. الان که در ایران کار می کنم، فهمیدم که فوتبال در ایران ارزش بالایی دارد. ایران فوتبالیست های خوبی دارد اما خیلی خوب راجع به آن ها در دنیا تبلیغ نشده است. امیدوارم وسیله ای شوم که فوتبالیست های ایران در دنیا بیشتر شناخته شوند.

استراماچونی همچنین راجع به سفری که به شیراز داشت، گفت: من الان در ایران زندگی می کنم و به این کشور احترام می گذارم. ایران تاریخی غنی دارد و امپراتوری پارسی یکی از بزرگترین امپراتوری ها بوده است، پس وقتی در این کشور زندگی می کنیم مهم است که راجع به تاریخش بدانیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 3957

به "استراماچونی: هر که استقلال را دوست دارد مثل من فکر می کند ، در ایران اشتیاق فوق العاده ای برای فوتبال وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استراماچونی: هر که استقلال را دوست دارد مثل من فکر می کند ، در ایران اشتیاق فوق العاده ای برای فوتبال وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید