امنیت، سلامت و نشاط شعار نوروزی نیروی انتظامی، شناسایی و دستگیری 109 هزار خرده فروش موادمخدر در سال 99 خبرنگاران

به گزارش مجله آزمون اول، سردار حاجیان گفت: شعار نوروزی سال پیش رو در نیروی انتظامی امنیت، سلامت و نشاط بهاری است.

امنیت، سلامت و نشاط شعار نوروزی نیروی انتظامی، شناسایی و دستگیری 109 هزار خرده فروش موادمخدر در سال 99 خبرنگاران

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرنگاران، سردار مهدی حاجیان سخنگوی نیروی انتظامی، در نشست خبری سرانجام سال که امروز سه شنبه بیست و ششم اسفند ماه امسال برگزار گردید، اظهار کرد: شعار نوروزی نیروی انتظامی امنیت، سلامت و نشاط بهاری است.

وی اضافه نمود: امنیت موجبات تکامل، رفاه و آسایش یک جامعه را فراهم می آورد و از اهمیت خاصی برخوردار است و در طول عمر چهل ساله پربرکت انقلاب اسلامی از امنیت کافی برخوردار بوده اند.

سخنگوی نیروی انتظامی توضیح داد: شادی و نشاط به عنوان یکی از نیازهای اساسی انسان موجبات رفاه و آسایش را فراهم نموده و نیروی انتظامی تمام توان خود را در تحقق این شعار به کار خواهد گرفت.

حاجیان یادآور شد: در حال حاضر همه جهان با چالش و بحران کرونا روبرو است و از آنجا که نیروی انتظامی از مردم و برگرفته از مردم است، به صورت صد در صدی در خدمت مردم بوده است.

وی تاکید نمود: مردم محدودیتهای ابلاغ شده ستاد ملی مبارزه با کرونا را جدی بگیرند و نیروی انتظامی محدودیتهای ابلاغی را به دلیل ارزشمندی سلامت مردم اجرایی می نماید.

سخنگوی ناجا گفت: نیروی انتظامی از صد در صد توان و قدرت خود برای یاری به مردم بهره مند می گردد.

حاجیان توضیح داد: در حال حاضر که ینت دیرینه چهارشنبه سرانجام سال با اتفاقات ناگواری همراه می گردد، پلیس برنامه های مقابله ای خود را اجرایی می نماید.

وی گفت: از 15 بهمن تا کنون 37 میلیون موادمحترقه کشف و ضبط شده است و تعداد زیادی هم در ابن رابطه دستگیر شده اند.

سخنگوی ناجا یادآور شد: گشتهای انتظامی ما آماده ماموریت در چهارشنبه سرانجام سال هستند و اگر خودرو یا موتور سیکلتی رفتار پرخطری را مرتکب گردد، تا سرانجام سال وسیله نقلیه وی توقیف خواهد شد.

وی گفت: 949 تن موادمخدر در طول سال گذشته از قاچاقچیان کشف شده است و 109 هزار خرده فروس هم شناسایی و دستگیر شده اند.

سخنگوی نیروی انتظامی تاکید نمود: درباره سفر های نوروزی ما تابع قوانین ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم و در حال حاضر 9 شهر دارای شرایط قرمز و 31 شهر شرایط نارنجی دارند.

حاجیان اضافه نمود: محدودیت های ترددی حذف نخواهد شد و مراکز شماره گذاری پس از طی شدن تعطیلات اولیه نوروزی فعال است و تنها 2 ساعت فعالیت آن ها افزایش پیدا خواهد نمود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 23832

به "امنیت، سلامت و نشاط شعار نوروزی نیروی انتظامی، شناسایی و دستگیری 109 هزار خرده فروش موادمخدر در سال 99 خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امنیت، سلامت و نشاط شعار نوروزی نیروی انتظامی، شناسایی و دستگیری 109 هزار خرده فروش موادمخدر در سال 99 خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید