اولین تصاویر گوشی مجذوب کننده ویوو

به گزارش مجله آزمون اول، اخیراً یک افشا کننده مطرح دنیای فناوری با همکاری یک وبلاگ هندی توانسته است اولین تصاویر از بهترین مدل گوشی هوشمند سری Vivo X70 را منتشر نموده که نشان می دهد این تلفن همراه از نمایشگر خمیده و دوربین های چهارگانه L شکل بهره می برد.

اولین تصاویر گوشی مجذوب کننده ویوو

به گزارش خبرنگاران، در تاریخ 25 اگوست (3 شهریور ماه) بود که یک افشاکننده مطرح دنیای فناوری، تصاویر رندری را از دو گوشی هوشمند Vivo X70 و Vivo X70 Pro منتشر کرد و ما برای اولین بار با طراحی این گوشی ها آشنا شدیم. اندک زمانی بعد همان افشاکننده، تصاویر رندر جدیدی را منتشر کرد که این بار متعلق به بالاترین مدل سری Vivo X70 یعنی Vivo X70 Pro+ بود که این رندرها هم اولین نگاه ما به این گوشی پرچمدار محسوب می گردد.

این تصاویر رندر به وسیله استیو همرستوففر، افشاکننده سرشناس، با همکاری وبلاگ هندی Price Baba تهیه شده است. این رندرها گوشی را از زوایای مختلف نشان می دهند و در حالی که ویوو سعی می نماید طراحی مشابه Vivo X70 Pro را در این گوشی حفظ کند، هنوز تفاوت های قابل توجهی بین هر دو گوشی را می توان مشاهده کرد. گوشی +X70 Pro دارای یک صفحه نمایش خمیده است و در وسط آن یک سوراخ پانچ برای دوربین جلو وجود دارد. به احتمال زیاد یک صفحه نمایش AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز مانند +Vivo X60 Pro در این گوشی وجود خواهد داشت. با این حال OnLeaks افشاکننده سرشناس می گوید که صفحه نمایش مدل برتر، یک پنل 6.7 اینچی بزرگتر خواهد بود.

در پشت، گوشی +Vivo X70 Pro دارای چهار دوربین است؛ سه دوربین به صورت عمودی روی هم قرار گرفته اند و دوربین چهارم که دارای لنز زوم پریسکوپ است، در سمت راست سومین دوربین قرار داده شده است. محفظه دوربین هم دارای فلاش LED به شکل قرص کپسول و مارک ZEISS است. به گزارش خبرنگاران، شرکت ویوو برای تمایز بیشتر میان گوشی X70 Pro و مدل بالاتر X70 +Pro قسمت پشت گوشی، در کنار ماژول دوربین را در یک ورق خاکستری پوشانده است، بنابراین به نظر می رسد که محفظه دوربین در تمام عرض پشت گوشی امتداد دارد. گفته می گردد ضخامت این لایه اضافی 0.4 میلی متر است.

ناگفته نماند که ما چنین طراحی مشابهی را در تعدادی از گوشی ها مانند OnePlus 8T CyberPunk 2077 Limited POCO M3 ، Red Magic 6R و Nubia Z30 Pro مشاهده نموده ایم. حتی می توانید Mi 11 Ultra را به لیست اضافه کنید، اما این گوشی اخیر با قرار دادن یک نمایشگر کوچک در این قسمت، برترین استفاده را از فضا می نماید.

گوشی +Vivo X70 Pro دارای دکمه های کنترل صدا و پاور در سمت راست فریم است در حالی که درگاه USB-C و سینی سیم کارت در پایین قرار دارند. ابعاد گوشی 164.8 در 75.5 در 9 میلی متر (11.3 میلی متر در بخش ماژول دوربین) است. گفته می گردد +Vivo X70 Pro دارای پردازنده اسنپدراگون 888 به همراه 8 گیگابایت رم است بر اساس لیست Google Play به نظر می رسد که صفحه نمایش این گوشی از رزولوشن 1080p پشتیبانی می نماید. بعلاوه گزارش شده است که این گوشی از شارژ سریع 65 واتی برخوردار است. شرکت ویوو هنوز به طور رسمی تاریخ عرضه این گوشی را اعلام ننموده است، اما گزارش قبلی نشان می دهد که این گوشی به احتمال فراوان در ماه سپتامبر و در کشور هند عرضه خواهد شد.

رندرهای گوشی ویوو X70 پرو پلاس

منبع: gizmochina

ترجمه: مصطفی جرفی-خبرنگاران

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: فرارو
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 28204

به "اولین تصاویر گوشی مجذوب کننده ویوو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین تصاویر گوشی مجذوب کننده ویوو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید