بازگشت غبار آمریکایی به فهرست پرفروش ها

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران به نقل از نیویورک تایمز، این مجله هر هفته فهرستی از آثار پرفروش خود در بخش های داستانی، غیرداستانی، و کودک و نوجوان در هفته پیش رو را منتشر می نماید. در این مطلب نگاهی به پرفروش ترین آثار داستانی چاپی و الکترونیک این هفته خواهیم داشت.

بازگشت غبار آمریکایی به فهرست پرفروش ها

بازیکن شماره دو نوشته ارنست کلاین در دومین هفته پیاپی پیروز شد در رتبه نخست پرفروش های نیویورک تایمز قرار بگیرد. این کتاب در واقع ادامه بازیکن شماره یک است که در سال 2011 منتشر شده است. وید وات با تکنولوژی جدیدی آشنا می شود که به انسان اجازه می دهد به عرصه خطرناکی از علم دست یابد که می تواند منجر به نابودی بشر شود.

زمانی برای بخشش نوشته جان گریشام پس از گذشت هشت هفته از انتشار و با چهار پله صعود نسبت به هفته گذشته در صندلی دوم پرفروش های نیویورک تایمز نهاده شد. سومین کتاب از مجموعه جیک بریگانس درباره جوانی شانزده ساله در دهه 1990 میلادی است که به قتل معاون اداره پلیس متهم شده است.

صلیبِ کشنده نوشته جیمز پترسون و با موضوع الکس کراس در رتبه سوم پرفروش های نیویورک تایمز قرار گرفته است. بیست و هشتمین کتاب از مجموعه الکس کراس که هوادارانش را به شدت شاد کرد درباره دو قتل جداگانه است که کراس را روانه آلاباما می نماید. اَلکس کراس، نام شخصیت اصلی داستان های پترسون است که در واقع شرلوک هولمز قاره آمریکا محسوب می شود؛ شخصیتی که دریافتن پاسخ سوال هایش تنها به توانایی های خاصش به عنوان یک کاراگاه تکیه نمی نماید و روانشناس ماهری است که با تحلیل آگاهانه خود از انسان ها و شرایط اطرافش به گونه ای به سوی کشف حقیقت قدم برمی دارد و به قصه شاخ و برگ می دهد که خواننده تا آخرین فصل کتاب نمی تواند خاتمه قصه را حدس بزند و این عنصری است که نویسندگان معدودی به آن دست یافته اند. شاید به همین دلیل است که کتاب های پترسون بیشتر از نویسندگان دیگری که در این ژانر می نویسند مورد استقبال هواداران داستان های معمایی و جنایی نهاده شده و سال ها در صدر جدول پرفروش ترین آثار مانده است و نویسنده را تبدیل به پرفروش ترین نویسنده جهان نموده است.

بازگشت نوشته نیکولاس اسپارکز این هفته در رتبه چهارم پرفروش ها قرار گرفته است. بازگشت داستان دکتری از نیروی دریایی که از افغانستان باز می شود و دو زن زندگی او را برای همواره تغییر می دهند.

روشنایی روز نوشته دیوید بالداچی در رتبه پنجم پرفروش ها قرار گرفته است. آلتی پاین، مأمور اف بی آی در جست و جوی خواهر دوقلویش است که همزمان با جست و جوی بازپرسی نظامی از یک توطئه ای جهانی برای جنگ می شود.

غبار آمریکایی نوشته جنین کامینز پس از گذشت یک سال از تاریخ انتشار بار دیگر به فهرست پرفروش ها بازگشت و در صندلی ششم نهاده شد. در یکی از جذاب ترین داستان های این فصل لیدیا، شخصیت اصلی کتاب زندگی عادی دارد، مدیر یک کتابفروشی در مکزیک است، با یک خبرنگار ازدواج نموده و فرزند پسری دارد. یک روز مردی وارد کتابفروشی می شود و چند کتاب می خرد. موضوعی ساده که عواقب فاجعه باری به همراه دارد. مرد در واقع مدیر یک گروه فراوری و فروش مواد مخدر است و لیدیا تصمیم می گیرد کتابی درباره او بنویسد اما اتفاقات بدی که در نتیجه این تصمیم رخ می دهد لیدیا و پسرش را رهسپار ایالات متحده می نماید.

نیمه ناپدیدشده نوشته بریت بنت در رتبه هفتم پرفروش های نیویورک تایمز قرار گرفته است. زندگی دوقلوهای رنگین پوستی که در شانزده سالگی تصمیم می گیرند جامعه کوچک مردم سیاه پوست را ترک نمایند و زندگی جدیدی برای خود بسازند. کمی بعد که با مسائل جدیدی روبه رو می شوند یکی از دوقلوها به خانه می شود و دیگری هویت جدیدی برای خود به عنوان یک رنگین پوست می سازد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 20348

به "بازگشت غبار آمریکایی به فهرست پرفروش ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت غبار آمریکایی به فهرست پرفروش ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید