بهترین کشورهای دنیا برای تحصیل کدام هستند؟

به گزارش مجله آزمون اول، رپرتاژآگهی - تحصیل در خارج از کشور یکی از مفیدترین تجربیات برای یک دانشجو است. دانشجویان این فرصت را دارند که هم از نظر شخصی و هم از نظر حرفه ای رشد نمایند. با این وجود، هنوز انتخاب بهترین کشور برای تحصیل موضوعی چالش برانگیز است.

بهترین کشورهای دنیا برای تحصیل کدام هستند؟

فاکتورهایی که که دانشجویان براساس آن مقصد تحصیل را انتخاب می نمایند شامل کیفیت آموزشی، دسترسی فرهنگی، مقرون به صرفه بودن هزینه های زندگی و از همه مهمتر، اقامت دائم در کشور مقصد است. به همین دلیل، ما در زیر سه تا بهترین کشورهای دنیا برای تحصیل را نام برده ایم.

تحصیل در کانادا

دانشجویان برای کسب تحصیلات معتبر بین المللی به کانادا سفر می نمایند. این کشور دارای یک سیستم آموزش چشمگیر است و بسیاری از دانشگاه های کانادا در رتبه بندی دنیای بین 100 دانشگاه برتر قرار دارند.

فراتر از تحصیل در کانادا، چشم اندازهای زیبا و متنوع این کشور می تواند فرصتی برای ارتباط با طبیعت باشد. از کوه های برفی و سواحل شنی گرفته تا شهرهای دانشجویی مشهور مانند ونکوور و تورنتو، دانشجویان هرگز از این دیدن و زندگی در این کشور سیر نمی شوند.

دانشجویان بین المللی تحت برنامه اجازه کار پس از فارغ التحصیلی کانادا (PWPP) تا سه سال پس از فارغ التحصیلی مجاز به زندگی و کار در کانادا هستند. دانشجویان می توانند بعد از سه سال می توانند برای اقامت دائم خود اقدام نمایند. علاوه بر این، دانشجویان همچنین می توانند به اندازه 20 ساعت در هفته کار نمایند.

دانشجویان بین المللی که توسط شاخص صلح دنیای در یکی از صلح طلب ترین کشورهای دنیا تحصیل می نمایند، قطعاً از اقامت خود در کانادا لذت خواهند بُرد زیرا با دانشجویان و افرادی خارجی به مانند شهروندان کانادایی رفتار می گردد. امکانات درمانی رایگان و فرصت های متعدد شغلی، از فواید تحصیل در کانادا است.

تحصیل در استرالیا

استرالیا بیشترین درصد دانشجویان بین المللی را نسبت به مجموع دانشجویان بومی خود دارد. علاوه بر سواحل شنتی زیبا و آفتاب نیمروز، دانشجویان می توانند از بالاترین سطح آموزشی در این کشور بهره مند شوند.

تحصیل در استرالیا به لطف دوره ها و رشته های تحصیلی متنوع بسیار لذت بخش است. دانشگاه های استرالیا در رنکینگ های دنیای جزء بهترین های دنیا قرار دارند. همچنین، هزینه های تحصیل در این کشور نسبت به سایر کشورهای انگلیسی زبان کمتر است

استرالیا کشوری است که بر اساس اصول تنوع و چند فرهنگی بنا شده است. این ملت آینده نگر از افراد در هر زمینه تحصیلی و شغلی در استقبال نموده و فضای زندگی و کاری بسیاری خوبی را برای مهاجران فراهم می نماید.

دانشجویان بین المللی در استرالیا مجاز به کار در هفت به اندازه 20 ساعت جهت تأمین هزینه های شخصی خود در طول اقامت در این کشور هستند. دانشجویان بعد از فاغ التحصیلی می توانند در صورت پیدا کردن کار و دارا بودن شرایط مورد نظر، جهت اقامت دائم در استرالیا اقدام نمایند.

تحصیل در قبرس

قبرس میراث چند فرهنگی خود را با تأثیر از کشورهای یونان، ترکیه و انگلیس در یک جامعه مدرن اروپا حفظ نموده است. امروزه، قبرس یک عضو مالی پیشرفته در اتحادیه اروپا است و مقصد عالی برای تحصیل دانشجویان خارجی است.

با داشتن یک سیستم آموزشی جامع، تحصیل در قبرس می تواند فرصتی عالی برای کشف کشوری زیباست که مردمانی خوشآمدگو و استقبال نماینده دارد. قبرس دارای یک سیستم آموزشی قوی است. طبق بعضی منابع، تا هفت درصد از فراوری ناخالص داخلی کشور صرف آموزش می گردد. این امر باعث شده است که پس از کانادا و استرالیا جزء سه کشور برای تحصیل در دنیا باشد.

هزینه های تحصیل در قبرس کمتر از دیگر کشورها است و شرایط اخد ویزا و پذیرش از دانشگاه های این کشور نیز بسیار آسان تر است. دانشجویان امکان کار حین تحصیل را برای 38 ساعت در هفته دارد. حتی بعد از فارغ التحصیلی نیز با برآورده کردن شرایط مورد نظر امکان اقامت دائم وجود دارد.

علاوه بر این، فرصت های شغلی برای کسانی که مهارت کافی دارند ندر قبرس فراوان است. به ویژه برای افراد تحصیل نموده و کسانی که مهارت و تخصص دارند، اقتصاد قبرس فرصت های زیادی را برای شکوفایی فراهم نموده است.

کانادا، استرالیا و قبرس را باید جزء بهترین کشورها برای تحصیل در خارج از کشور نامید؛ اما برای تحصیل در هر یک از این کشورها ضروری است که شرایط مربوط به اخذ پذیرش، ویزای تحصیلی و هر اطلاعاتی که به زندگی و تحصیل در این کشورها مربوط می گردد را کسب کرد. کلیه متقاضیان عزیز برای کسب اطلاعات بیشتر و انجام امور مربوط به ویزای تحصیلی، می توانند با گروه مهاجرتی ادب ویزا در تماس باشند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 26174

به "بهترین کشورهای دنیا برای تحصیل کدام هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین کشورهای دنیا برای تحصیل کدام هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید