تامین گاز خانگی و صنعتی در فصل سرما در اولویت مجلس و وزارت نفت است

به گزارش مجله آزمون اول، نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید نمود: تامین گاز چه در بخش خانگی و چه در حوزه نیروگاه ها و صنایع از اولویت های کمیسیون انرژی و وزارت نفت بوده و ما این موضوع را دنبال خواهیم کرد.

تامین گاز خانگی و صنعتی در فصل سرما در اولویت مجلس و وزارت نفت است

احمد مرادی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به پیگیری های اجرا شده به منظور تامین گاز و برق در فصل زمستان، بیان نمود: کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی پیگیری این موضوع را شروع نموده و در جلساتی که با وزیر نفت داشتیم ایشان هم یکی از دغدغه های اصلی خود را تامین گاز در فصل سرما چه در بخش خانگی چه در بخش نیروگاه ها و چه در بخش صنایع مطرح کردند.

وی در ادامه اظهار کرد: وزیر نفت قول دادند تا با اتخاذ تدابیر لازم و پیگیری این موضوع در کارگروهی تخصصی آن را دنبال نمایند. ما هم از وزیر نفت تقاضای ارائه برنامه ای دقیق برای تامین گاز در فصل زمستان را مطرح کردیم که به احتمال زیاد در جلسه بعدی به اعضای کمیسیون ارائه نمایند.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: ما باید برنامه ای داشته باشیم تا با نگاهی جامع به مسائل موجود، جلوی تکرار مسائلی که در تامین گاز و برق در زمستان سال گذشته و سنوات قبل با آن روبرو شدیم؛ گرفته شود. تامین گاز چه در بخش خانگی و چه در حوزه نیروگاه ها و صنایع از اولویت های کمیسیون انرژی و وزارت نفت بوده و ما این موضوع را دنبال خواهیم کرد تا ان شاءالله در فصل سرما یا این مشکل به حداقل رسیده و یا کلا مرتفع شود.

وی در ادامه تاکید نمود: بر اساس گفته وزیر نفت گویا رایزنی ها به وسیله وزارت خارجه در حال اجرا است تا کسری گاز در فصل سرما به وسیله واردات از کشورهایی که رابطه خوبی با آنان داریم، جبران شود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 28748

به "تامین گاز خانگی و صنعتی در فصل سرما در اولویت مجلس و وزارت نفت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تامین گاز خانگی و صنعتی در فصل سرما در اولویت مجلس و وزارت نفت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید