تعطیلی صنوف و واحدهای خدماتی لنگرود، مردم قرنطینه خانگی را رعایت نمایند

به گزارش مجله آزمون اول، خبرنگاران/گیلان فرماندار لنگرود، با بیان اینکه سفرهای نوروزی و دید و بازدیدها و دورهمی های خانوادگی عامل زیاد شدن مبتلایان به کروناست، اظهار کرد: به دنبال برگزاری جلسه شهرستان مدیریت کرونا، کلیه اصناف و مراکز مشمول بندهای قرمز تعطیل شدند.

تعطیلی صنوف و واحدهای خدماتی لنگرود، مردم قرنطینه خانگی را رعایت نمایند

رحیم حیدری در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه بیماری کووید19 جامعه جهانی و کشور ما را درگیر نموده است، گفت: بر خلاف همه ویروس ها که بعد از مدتی ضعیف می شوند، واریانت های جدید ویروس کرونا بیماری زاتر، آسیب رسان تر و کشنده تر هستند.

وی با اشاره به قرار دریافت شهرستان لنگرود در شرایط قرمز، توضیح داد: قبل از سال جدید بیماری کرونا در این شهرستان کنترل شده بود و از شرایط شبه قرمز و نارجی خارج شده بودیم و شرایط زرد داشتیم، اما عدم رعایت کافی پروتکل های بهداشتی از سوی مردم شرایط لنگرود را قرمز کرد.

فرماندار لنگرود، با بیان اینکه سفرهای نوروزی و دید و بازدیدها و دورهمی های خانوادگی عامل زیاد شدن مبتلایان به کروناست، اظهار کرد: به دنبال برگزاری جلسه شهرستان مدیریت کرونا، کلیه اصناف و مراکز مشمول بندهای قرمز تعطیل شدند.

حیدری، ضمن قدردانی از همکاری صنوف و واحدهای خدماتی در رعایت پروتکل های بهداشتی، یادآور شد: از مردم نیز می خواهیم رعایت کامل پروتکل های بهداشتی را در دستور کار قرار دهند تا به حالت عادی باز گردیم.

وی از گردشگران حاضر در شهرستان لنگرود نیز خواست برای سلامت خود و اطرافیان قرنطینه خانگی را رعایت نمایند، گفت: مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی علاوه بر آلوده نکردن دیگران به قطع چرخه بیماری در جامعه یاری نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 23778

به "تعطیلی صنوف و واحدهای خدماتی لنگرود، مردم قرنطینه خانگی را رعایت نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی صنوف و واحدهای خدماتی لنگرود، مردم قرنطینه خانگی را رعایت نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید