تنبیه بدنی چند دانش آموز در کرج، احتمال تعلیق مدیر مدرسه

به گزارش مجله آزمون اول، خبرنگاران/البرز رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش البرز گفت: بر اساس گزارشی که از دبیرستان شیخ مفید به دستمان رسید چند نفر از دانش آموزان توسط مدیر مدرسه تنبیه بدنی شده اند.

تنبیه بدنی چند دانش آموز در کرج، احتمال تعلیق مدیر مدرسه

امیر والی پور در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: در هماهنگی و آنالیز های اجرا شده با مسئول ارزیابی ناحیه4، پرونده این مدیر برای رسیدگی به هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان دولت ارسال شد تا متناسب با جرم مجازات اعمال گردد.

وی در پاسخ به نوع مجازاتی که در چنین شرایطی در نظر گرفته می گردد، گفت: معمولا در این شرایط اجازه ادامه کار به متخلف داده نمی گردد و احتمال تعلیق مدیر متخلف از کار وجود دارد.

وی اضافه کرد: بخشنامه ای از اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارتخانه ارسال شده که ساز و کار رسیدگی به تخلفات تنبیه بدنی را تعیین می نماید و طی بخشنامه ای ای به مدارس ابلاغ می گردد.

والی پور ادامه داد:در این ساز و کار شیوه نظارت به گونه ای است که در کمترین زمان به هیات های بدوی ارسال و به تخلف رسیدگی می گردد، در این زمینه برای مدیران و معلمان جلسات توجیهی برگزار می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 4575

به "تنبیه بدنی چند دانش آموز در کرج، احتمال تعلیق مدیر مدرسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنبیه بدنی چند دانش آموز در کرج، احتمال تعلیق مدیر مدرسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید