حمل ونقل بین المللی هوایی با شرکت پست بین المللی پی اس پی (PSP)

به گزارش مجله آزمون اول، شرکت پست سریع بین المللی پی اس پی اکسپرس (PSP) با دارا بودن دفاتر متعدد در چین، امارات و ایران می تواند در کم ترین زمان ممکن سفارش های مشتریان، از مدارک دانشجویان گرفته تا بار بازرگانان را به سرعت به مشتری برساند.

حمل ونقل بین المللی هوایی با شرکت پست بین المللی پی اس پی (PSP)

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام شرکت پست بین المللی پی اس پی، این شرکت در کنار همکاری با ایرلاین های معتبر با دارا بودن ریل اختصاصی در گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) می تواند در کمتر از یک روز کاری، بار مشتریان خود را ترخیص کرده و به سرعت تحویل آن ها دهد. همچنین شرکت پست سریع بین المللی پی اس پی اکسپرس (PSP)، با ارائه خدمات ویژه چین به امارات می تواند حمل تمامی کالاهای برند و غیر برند، انواع باتری، پاوربانک و کلیه لوازم جانبی موبایل را برای صاحبان کسب وکار انجام دهد. خدمات ویژه چین به امارات عبارت اند از:

-حمل ونقل بین المللی از چین به امارات

-ارسال کالا به صورت درب به درب

-انبارداری کالا در دبی

-ترخیص کالا در دبی

-حواله ارزی

در واقع شرکت پست بین المللی پی اس پی اکسپرس (PSP) یکی از سرویس دهنده های پیشرو در ایران است که کلیه نیازهای کسب وکار در این حوزه را از ثبت سفارش، خرید و حمل کالا تا ترخیص و تحویل مرسولات با حداکثر سرعت و بهترین کیفیت به انجام می رساند.

شرکت پست بین المللی پی اس پی اکسپرس (PSP) در راستای برقراری ارتباط بهتر با مشتریان، جذب مشتریان جدید و نگهداشت آن ها همواره به صورت تلفنی و ایمیلی پیگیر امور مشتریان خود می باشد. واحد مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت پی اس پی (PSP)، همواره به صورت آنلاین از 8 صبح تا 6 بعدازظهر جوابگوی مشتریان می باشند و به تماس گیرندگان مشاوره های تخصصی در حوزه واردات و صادرات کالا بدون دریافت هیچ هزینه ای ارائه می دهند. در نتیجه مشتریان پس از صحبت با کارشناسان شرکت می توانند با آگاهی کامل از شرایط بهترین تصمیم را گرفته تا بار خود را به بهترین نحو به مقصد مدنظر خود ارسال کنند.

در حال حاضر بسیاری از شرکت های مطرح و به نام کشور، شرکت های دانش بنیان و بسیاری از بازرگانان ایرانی و خارجی فرآیند ارسال کالاها و بارهای خود را به اقصی نقاط دنیا با شرکت پست بین المللی پی اس پی (PSP) انجام می دهند.

برخی از خدمات شرکت پست بین المللی پی اس پی (PSP) در حوزه واردات کالا به شرح ذیل می باشند:

- امکان دریافت کالا از تمام شهرهای چین و ارسال به ایران

- برآورد و اعلام کلیه هزینه های حمل و نقل بین المللی، ترخیص و گمرک پیش از دریافت کالا در مبدا

- انجام خدمات کارشناسی و ارزیابی محصول در مبدأ (کشور چین) پیش از خرید

- ارائه خدمات حمل به صورت هوایی، زمینی و دریایی بنا به نیاز مشتری

- مشاوره رایگان امور بازرگانی توسط کارشناسان شرکت پست بین المللی پی اس پی (PSP) همراه با تسلط کامل بر آخرین قوانین و مقررات بازرگانی و گمرکی کشور

پست بین المللی پی اس پی (PSP) امیدوار است تا در آینده ای نزدیک بتواند ضمن توسعه بیش تر خدمات خود با راه اندازی شعب فعال در شهرهای بزرگ کشور علاوه بر تهران، با سرعت زمان بیش تری خدمات خود را به بازرگانان و صاحبان کسب وکار فعال در سایر شهرهای ایران ارائه دهد. ازاین رو از تمام افراد علاقه مند و واجد شرایط دعوت می شود تا با مراجعه به سایت پست بین المللی پی اس پی (PSP)، با شرکت تماس گرفته تا در اسرع وقت با آن ها ارتباط گرفته شود.

انتهای رپرتاژ آگهی

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 3052

به "حمل ونقل بین المللی هوایی با شرکت پست بین المللی پی اس پی (PSP)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمل ونقل بین المللی هوایی با شرکت پست بین المللی پی اس پی (PSP)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید