دانشجویان دانشگاه خوارزمی در سامانه واکسیناسیون ثبت نام نمایند

به گزارش مجله آزمون اول، خبرنگاران/البرز مدیر درمانگاه دانشگاه خوارزمی بیان کرد که سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا برای دانشجویان فعال شده است و دانشجویان می توانند به سایت salamat.gov.ir مراجعه و با ورود کد ملی، تاریخ تولد و شماره همراه ثبت نام و بلافاصله زمان و مکان تزریق واکسن را انتخاب نمایند.

دانشجویان دانشگاه خوارزمی در سامانه واکسیناسیون ثبت نام نمایند

در همین خصوص آموزگار مدیر درمانگاه دانشگاه خوارزمی گفت: دانشجویان دانشگاه خوارزمی هم برای واکسیناسیون باید به سامانه وزارت بهداشت مراجعه نمایند.

به گزارش خبرنگاران، وی اعلام نمود: شاید به علت ترافیک سایت و تکمیل بودن ظرفیت پایگاه ها دانشجویان دفعه اول پیروز به ثبت نام نشوند و احتیاج است که مجددا کوشش نمایند.

آموزگار شرح داد: طبق اعلام مرکز آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا برای دانشجویان فعال شده است و دانشجویان سراسر کشور می توانند به سایت salamat.gov.ir مراجعه و با ورود کد ملی، تاریخ تولد و شماره همراه ثبت نام و بلافاصله زمان و مکان تزریق واکسن را انتخاب نمایند.

وی اضافه نمود: دانشجویان برای واکسیناسیون احتیاجی نیست به شهر محل تحصیل مراجعه نمایند و این امکان فراهم شده است تا دانشجویان بتوانند نزدیکترین مرکز واکسیناسیون را انتخاب نمایند.

آموزگار اظهار کرد: پیشنهاد می گردد دانشجویان و طلاب محترمی که پیروز به ثبت نام نمی شوند طی روزهای آینده هم مجددا کوشش نمایند و از مراجعه بدون نوبت به پایگاه های واکسیناسیون خودداری فرمایند.

وی در انتها گفت: اگر دانشجویی پیروز به ثبت نام در سامانه واکسیناسیون کرونا نشد و کد ملی او در سامانه ثبت نشده بود، می تواند موضوع را به وسیله دانشگاه محل تحصیل پیگیری کند تا معاونت آموزشی وزارت علوم اطلاعات را به مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت ارسال نمایند و لیست تکمیلی اطلاعات دانشجویان در سامانه واکسیناسیون کرونا ثبت گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 28604

به "دانشجویان دانشگاه خوارزمی در سامانه واکسیناسیون ثبت نام نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان دانشگاه خوارزمی در سامانه واکسیناسیون ثبت نام نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید