دو ناو روسی برای شرکت در مسابقات نظامی راهی ایران شدند

به گزارش مجله آزمون اول، دفتر مطبوعاتی حوزه نظامی جنوب روسیه گفت که دو ناو مخاچ قلعه و آستراخان متعلق به ناوگان دریای خزر روسیه برای شرکت در مسابقات نظامی جام دریا راهی ایران شدند.

دو ناو روسی برای شرکت در مسابقات نظامی راهی ایران شدند

به گزارش خبرنگاران، یک مقام دفتر مطبوعاتی حوزه نظامی جنوب روسیه روز آدینه گفت: ناوهای مخاچ قلعه و آستراخان برای شرکت در رقابت های جام دریا راهی بندر انزلی شدند.

به گفته مقام روس، ناوهای توپ انداز مخاچ قلعه و آستراخان امروز از پایگاه خود در ساحل جمهوری داغستان خارج شده و راهی بندر انزلی در ایران شده تا در مسابقات جام دریا در چارچوب مسابقات نظامی بین المللی آرمیا-2021 شرکت نمایند.

ناو مخاچ قلعه از سوی روسیه در مسابقات جام دریا حضور پیدا می نماید و ناو آستراخان ناو ذخیره این کشور در رقابت های بندر انزلی خواهد بود.

خدمه ناو روسی در رقابت های نظامی در چند رشته حضور پیدا می نماید. ازجمله با توپ به سوی مین شناور و هم ناوهای هدف و با آتشبار به طرف اهداف هوایی شلیک خواهد نمود.

مقام دفتر مطبوعاتی حوزه نظامی جنوب روسیه گفت: جام دریا از 25 ماه اوت تا 4 ماه سپتامبر (3 تا 13 شهریور ماه) در پایگاه نیروی دریای ایران برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 27819

به "دو ناو روسی برای شرکت در مسابقات نظامی راهی ایران شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو ناو روسی برای شرکت در مسابقات نظامی راهی ایران شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید