سیمولاتورهای پزشکی برای دانشجویان رشته های پزشکی ساخته شد

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران، سورنا ستاری امروز در نمایشگاه سیمولاتورهای پزشکی که در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار گردید، در جمع خبرنگاران گفت: وزارت بهداشت همیشه حامی شرکت های دانش بنیان در حوزه های پزشکی بوده است.

سیمولاتورهای پزشکی برای دانشجویان رشته های پزشکی ساخته شد

وی با اشاره به این نمایشگاه گفت: دستاوردهای محققان کشور در حوزه تجهیزات پزشکی و سیمولاتورها، نفوذ شرکت ها در حوزه های بهداشتی، کلینیکالی و بیمارستانی را نشان می دهد.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری اضافه کرد: ما از چندین ماه پیش به صورت جدی آموزش های پزشکی را در راستای افزایش کیفیت آموزش های مجازی در قالب سیمولاتورها شروع کردیم.

ستاری گفت: استفاده از سیمولاتورهای پزشکی می تواند کیفیت آموزش های پزشکی را ارتقاء دهد و منجر به رشد بحث پژوهشی در دانشکده های پزشکی می گردد.

وی با بیان اینکه آموزش های پزشکی به واسطه سیمولاتورها، یک اتفاق نو در کشور است، گفت: هر یک از سیمولاتورها کاربردهای مختلفی دارند که نمونه های آنها توسط محققان کشور ساخته شده یا حتی بعضی از آنها نمونه های خارجی ندارند.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری ادامه داد: این نشان می دهد که فناوران کشور ایده های نو و جدیدی در این زمینه ها ارائه نموده اند که حتی در جهان مشابه ندارد.

وی با تأکید بر اینکه به زودی وارد پروتکل های آموزشی به واسطه سیمیلاتورهای پزشکی می شویم، گفت: از این سیمولاتورها، جراحان، دانشجویان و بسیاری از افرادی که در حوزه پزشکی فعالیت می نمایند، می توانند بهره ببرند.

به گفته ستاری، آموزش به وسیله این سیمولاتورها یک نفوذ فکری فوق العاده است که باید از فناوران این حوزه تشکر کرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 25989

به "سیمولاتورهای پزشکی برای دانشجویان رشته های پزشکی ساخته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیمولاتورهای پزشکی برای دانشجویان رشته های پزشکی ساخته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید