طاهری: افراد به جای اسم در کردن در AFC باید ساختار مند کار می کردند، جانشین تاج نگاه متفاوتی داشته باشد

به گزارش مجله آزمون اول، مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت افراد صاحب کرسی در کنفدراسیون فوتبال آسیا به جای نگاه فردی باید ساختارمند و تشکیلاتی حرکت نمایند.

طاهری: افراد به جای اسم در کردن در AFC باید ساختار مند کار می کردند، جانشین تاج نگاه متفاوتی داشته باشد

علی اکبر طاهری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره عدم میزبانی تیم های ایرانی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و مقدماتی جام دنیای، گفت: این ناکامی به این بر می گردد که تا به امروز چقدر در فدراسیون فوتبال ساختارمند کار نموده ایم. فوتبال صنعتی است که مسائل درونی و بیرونی دارد و باید در مسائل تصمیم سازی و تصمیم گیری پایگاهی مؤثر داشته باشیم.

وی مطرح نمود: برای خیلی از مسائل فوتبال مان درگیر AFC هستیم و اگر در آنجا ساختارمند عمل می کردیم شرایط مان این نبود. اگر افراد به جای اینکه فقط در AFC اسم در نمایند، ساختار مند کار می کردند، الان شرایط فرق می کرد. تصمیمات مهمی چون برگزاری مسابقات و نحوه حضور تیم ها و حتی مسائل انضباطی در AFC گرفته می گردد و باید ما هم در آنجا فعال می شدیم تا این اتفاقات رخ ندهد.

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس یادآور شد: اتفاقاتی که برای میزبانی تیم های ایرانی اتفاق افتاده، خروجی اعمال گذشته است. امیدوارم از این به بعد فدراسیون آنقدر در این شاخه ها قوی کار کند که دیگر در AFC قائم به شخص نباشیم و ساختارمند حرکت کنیم. وقتی نگاه ساختارمند و تشکیلاتی نداشته باشیم و عناوین در AFC فردی باشد، قطعاً حاصلی برای سازمان و تشکلات نخواهد داشت. امیدوارم جانشین تاج نگاه سازمان یافته و متفاوتی داشته باشد.

طاهری درباره کار سخت تیم ملی و تیم های باشگاهی ایران برای رقابت در خارج از کشور، گفت: بازیکنان اگر در فضای داخلی بازی نمایند خیلی راحت تر هستند و این مسئله قابل کتمان نیست. درست است که طرفداران در ورزشگاه حضور نخواهند داشت ولی بازی در ورزشگاهِ خودی می تواند خیلی بهتر باشد. حالا تصمیم عدم میزبانی ایرانی ها گرفته شده و اگر می توانیم این تصمیم را تغییر دهیم که باید حتما اقدام کنیم ولی اگر تغییری صورت نخواهد گرفت بهتر است که برای بازیکنان و تیم ها روحیه سازی کنیم.

وی تاکید نمود: این مسئله خیلی مهم است که در بحث ملی و باشگاهی تیم ها با روحیه خوب راهی مسابقات شوند. فکر می کنم باید رسانه، فدراسیون و قسمت های مرتبط دیگر فضا را به سمتی ببرند که بازیکنان خیلی دلهره و مایوس نشوند. بچه های ما بازی های خیلی سخت تری را در گذشته داشته اند و تاریخ این موضوع را نشان داده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 22624

به "طاهری: افراد به جای اسم در کردن در AFC باید ساختار مند کار می کردند، جانشین تاج نگاه متفاوتی داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طاهری: افراد به جای اسم در کردن در AFC باید ساختار مند کار می کردند، جانشین تاج نگاه متفاوتی داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید