فروش گلکسی S21 بر خلاف انتظار از گلکسی S20 حتی کمتر بوده است

به گزارش مجله آزمون اول، گوشی های سری گلکسی S21 از همان ابتدا سروصدای زیادی را ایجاد کردند. اما حالا بعد از گذشت حدود 6 ماه از عرضه آن ها، داده های تازه نشان می دهند که تقاضا برای خرید این گوشی ها کاهش یافته و آمار فروش گوشی های گلکسی S21 نسبت به نسل قبلی عقب افتاده است.

فروش گلکسی S21 بر خلاف انتظار از گلکسی S20 حتی کمتر بوده است

شرکت Kiwoom Securities گزارش داده که سامسونگ طی 6 ماه گذشته حدود 13.5 میلیون واحد از سری گلکسی S21 راهی بازار نموده که این یعنی از نظر آمار فروش، یکی از بدترین سری های گلکسی S محسوب می شوند. برای مقایسه باید بگوییم که آمار فروش سری گلکسی S20 در محدوده زمانی مشابه حدود 17 میلیون واحد بوده که این یعنی گوشی های S21 با 20 درصد کاهش فروش روبرو شده اند. از طرف دیگر باید خاطرنشان کنیم که عرضه این گوشی ها همزمان با شروع بحران کرونا بود.

اگر آمار فروش گوشی های S21 را با سری S10 مقایسه کنیم، وخامت اوضاع بیشتر به چشم می آید. گفته می گردد سامسونگ در 6 ماه اول فروش سری گلکسی S10، توانسته حدود 25.5 میلیون واحد از این گوشی ها را به فروش برساند و این یعنی فروش S21 در مقایسه با آن ها 47 درصد کاهش یافته است.

بعد از فروش پایین گوشی های S20، سامسونگ برای نسل بعدی آن ها قیمت پایین تری در نظر گرفت و برای جلوگیری از رقابت با محصولات شرکت های رقیب، تاریخ معرفی آن ها را به ماه ژانویه منتقل کرد. اما همانطور که می بینید، با وجود این اقدامات فروش گوشی های گلکسی S21 پایین تر از انتظارات بوده است.

باید دید پرچم داران سامسونگ در نیمه دوم 2021 از نظر آمار فروش چه عملکردی خواهند داشت. همانطور که احتمالا می دانید، فقط چند روز دیگر سامسونگ از گوشی های تاشو گلکسی زد فلیپ 3 و گلکسی زد فولد 3 رونمایی می نماید. در این میان بنا به تصمیم مدیران سامسونگ، سال جاری شاهد معرفی نسل تازه گلکسی نوت نخواهیم بود.

گفته می گردد گلکسی زد فولد 3 با قیمت 1600 دلار و گلکسی زد فلیپ 3 با قیمت 1000 دلار راهی بازار خواهند شد. بنابراین گروه کوچکی از کاربران توانایی خرید زد فولد 3 را خواهند داشت ولی احتمالا گلکسی زد فلیپ 3 با استقبال بیشتری روبرو می گردد. از طرف دیگر باید به گلکسی S21 فن ادیشن هم اشاره کنیم که احتمالا مانند نسل قبلی مورد استقبال زیادی قرار می گیرد.

منبع: PhoneArena

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 27498

به "فروش گلکسی S21 بر خلاف انتظار از گلکسی S20 حتی کمتر بوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش گلکسی S21 بر خلاف انتظار از گلکسی S20 حتی کمتر بوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید