مقتدی صدر به رهبران غرب هشدار داد

به گزارش مجله آزمون اول، خبرنگاران : رهبر جریان صدر عراق روز پنج شنبه در یک پیغام توئیتری نسبت به وقوع بهار آمریکایی به رهبران غرب هشدار داد.

مقتدی صدر به رهبران غرب هشدار داد

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق روز پنج شنبه در یک پیغام توئیتری نسبت به رویدادهای اخیر در آمریکا واکنش نشان داد.

وی در این پیغام توئیتری نوشت: ای غرب و حاکمانش، اگر توانستید بخشی از بهار عربی را خاموش کنید یا مقداری از آن را تحریف کنید و آن را برای منافع خود مصادره کنید، این بهار آمریکایی است که ممکن است به شما روی آورد؛ آن زمان چه می کنید؟ مراقب باشید، بر روی موج سوار نشوید… در غیر این صورت، غرق خواهید شد.

رهبر جریان صدر عراق در ادامه این پیغام اضافه کرد: خاتمه، من به مردم آمریکا توصیه می کنم که به عنوان اولین قدم برای برطرف گرفتاری که به دروازه ها و ایالت های آنها نزدیک شده است، به دولت خود برای خروج از عراق فشار آورند… در غیر این صورت، جزء پشیمانی نصیب نخواهد شد… خدا فرصت می دهد اما غافل نمی گردد.

لازم به ذکر است که روز گذشته همزمان با برگزاری نشست گنکره برای تأیید آرای الکترال انتخابات 2020 آمریکا، دونالد ترامپ با ارسال پیغام هایی در توئیتر و فیس بوک حامیان خود را به اعتراض در برابر کنگره و برگزاری تظاهرات اعتراضی علیه آنچه که وی تقلب در انتخابات ریاست جمهوری می داند، دعوت کرد.

در یورش ناگهانی معترضان به نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به داخل کنگره این کشور 4 تن کشته شدند که به گفته پلیس، تمام کشته شدگان از هواداران دونالد ترامپ بودند. همچنین تا به امروز 52 نفر در این اعتراضات از سوی پلیس آمریکا بازداشت شده اند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 20715

به "مقتدی صدر به رهبران غرب هشدار داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقتدی صدر به رهبران غرب هشدار داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید