ممنوعیت تکالیف سنتی یا پیک نوروزی؛ هنر و داستان تکلیف عید دانش آموزان

به گزارش مجله آزمون اول، تهران (پانا) - معاون وزیر آموزش و پرورش اعلام نمود برنامه عید، هنر و داستان در ایام عید نوروز برای دانش آموزان دوره ابتدائی اجرا می گردد و ارائه تکالیف سنتی یا پیک نوروزی ممنوع است.

ممنوعیت تکالیف سنتی یا پیک نوروزی؛ هنر و داستان تکلیف عید دانش آموزان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان، رضوان حکیم زاده در نشست شورای معاونین و روسای آموزش و پرورش استان هرمزگان با بیان اینکه مطابق سال گذشته، تکالیفی با عنوان تکالیف نوروزی نخواهیم داشت، اظهار کرد: تکالیف سنتی توسط معلمان برای ایام نوروز ممنوع است و فقط برنامه عید، هنر و داستان برای دانش آموزان اجرا می گردد.

وی اضافه کرد: برنامه عید، هنر و داستان با اهدافی همچون پرداختن به ابعاد عاطفی، هنری و تربیتی و همچنین آماده سازی بستر مناسب برای بروز استعدادهای درونی و هنری دانش آموزان برنامه ریزی شده است.

حکیم زاده توضیح داد: دانش آموزان می توانند از بستر فیلم و نمایش و عکس و نقاشی و دیگر ابعاد هنری با موضوعات مختلف از جمله دنیای با بیماری کرونا و دنیای بدون کرونا و همچنین دلتنگی برای مدرسه در راستای طرح آجر به آجر، استفاده نمایند.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: برنامه عید و داستان جایگزین شد که دانش آموزان در سه محور داستان گویی، داستان خوانی و داستان نویسی بتوانند خلاقیت های خود را بروز دهند و با کتاب انس بگیرند تا بواسطه نوشتن داستان مهارت های نوشتن و به وسیله داستان خوانی مهارت های خواندن را تقویت نمایند.

به گفته حکیم زاده، این برنامه علاوه بر حرکت در راستای علایق دانش آموزان،در عین حال فرصت هایی را برای پرورش خلاقیت آنها ایجاد می نماید و دانش آموزان درگیر فضای مجازی نمی شوند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 22478

به "ممنوعیت تکالیف سنتی یا پیک نوروزی؛ هنر و داستان تکلیف عید دانش آموزان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت تکالیف سنتی یا پیک نوروزی؛ هنر و داستان تکلیف عید دانش آموزان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید