هادی رضایی:فقط با تیم های هم وزن والیبال نشسته ایران بازی می کنیم

به گزارش مجله آزمون اول، هادی رضایی در تبادل نظر با خبرنگاران با اشاره به نخستین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال نشسته که در جزیره کیش برگزار گردید، گفت: بعد از این اردو که نتایج خوبی برای مان داشت، بازیکنان سه روز استراحت داشتند و بعد از آن وارد مرحله جدید مسابقات لیگ برتر شدند.

هادی رضایی:فقط با تیم های هم وزن والیبال نشسته ایران بازی می کنیم

ادامه راه آماده سازی اردونشینان تیم ملی در لیگ

وی ادامه داد: در این مرحله از رقابت ها هر یک از اردونشینان تیم ملی با تیم باشگاهی خود سه چهار بازی رسمی انجام دادند. همین موضوع برای منِ سرمربی ایده آل است چون به نوعی ادامه راه آماده سازی تیم ملی به حساب می آید.

منتظر اتمام لیگ والیبال نشسته هستیم

رضایی که خود با تیم شهر بابک در رقابت باشگاهی والیبال نشسته شرکت دارد، به چگونگی پیگیری این رقابت ها اشاره و توضیح داد: هفت تیم شرکت نماینده در لیگ در قالب دو گروه مجزا در مرحله اول مسابقات شرکت داشتند. در این مرحله که به صورت متمرکز در تهران برگزار گردید، هر یک از تیم ها ملاقاتهای باقی مانده خود را برگزار کردند و بدین ترتیب یک دوره کامل مسابقات انجام شد. در ادامه هم تیم های اول تا چهارم یک دوره دیگر با هم رقابت می نمایند تا رده بندی تیم های اول تا چهارم معین گردد. منتظر معین این رده بندی و خاتمه مسابقات هستیم.

بازیکنان بدون دغدغه به تمرینات تیم ملی بازمی گردند

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته تاکید نمود: اردوی آماده سازی این تیم پس از اتمام کامل مسابقات باشگاهی پیگیری می گردد. اینگونه بازیکنان بدون هیچ دغدغه ای بابت لیگ، اسپانسر، معیشت، حقوق و … وارد اردو می شوند و می تواند به لحاظ جسمی و روحی حضور کامل و مفید در تمرینات داشته باشند.

برنامه 6 ماهه تا پارالمپیک توکیو

وی توضیح داد: بعد از لیگ و با از سرگیری اردوی تیم ملی، در واقع برنامه 6 ماهه و مدونی که برای این تیم در نظر داریم را تا زمان اعزام به توکیو و شرکت در بازی های پارالمپیک ادامه می دهیم. این برنامه بیشتر شامل تمرین و اردوی مستمر است و البته ملاقات تدارکاتی در سطح داخلی و خارجی.

فقط با چهار تیم هم وزن خودمان ملاقات تدارکاتی برگزار می کنیم

رضایی در خصوص ملاقاتهای تدارکاتی مورد نظر برای تیم ملی والیبال نشسته ایران که رنکینگ اول جهان را در اختیار دارد، گفت: احتیاج داریم تا زمان حضور در پارالمپیک توکیو ملاقاتهای تدارکاتی داشته باشیم اما این ملاقاتها را فقط با تیم های هم وزن ایران انجام می دهیم. مصر، برزیل، روسیه و بوسنی هرزگوین که رقیبان همیشگی ما در میادین مختلف هستند، تنها تیم های هم وزن والیبال نشسته جهان در جهان به حساب می آیند. ملاقاتهای تدارکاتی اگر داشته باشیم فقط با یکی از این چهار تیم برگزار می کنیم.

به فکر سودآوری فنی هستیم نه صرفاً برگزاری ملاقات تدارکاتی

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته در این رابطه ادامه داد: ملاقات با تیم های مانند ژاپن و آلمان چه مزیتی برای ما خواهد داشت وقتی در سطح پایین تری از والیبال نشسته ایران هستند. برگزاری ملاقات تدارکاتی با تیم هایی به غیر از چهار تیم مورد نظر فقط برای حریف منفعت دارد نه تیم ایران. در این شرایط که به خصوص بایدمسائل اقتصادی را در برنامه ریزی ها لحاظ کرد به شدت به این مسئله توجه داریم که فقط با رقیبان مان ملاقات تدارکاتی داشته باشیم که برای مان سودآوری فنی داشته باشیم.

از حضور در تورنمنت بین المللی ترکیه انصراف دادیم

وی همچنین با یادآوری اینکه تیم ملی والیبال نشسته برای حضور در تورنمنت بین المللی ترکیه دعوت نامه داشت، اعلام نمود: موضوع مربوط به حدود یک ماه پیش می گردد. حضور قزاقستان و خودِ ترکیه در این تورنمنت قطعی بود. قرار بود بوسنی و هرزگوین هم شرکت کند اما وقتی آگاه شدیم این تیم انصراف داده ما هم انصراف خود را اعلام کردیم.

احتمال یک درصدی لغو پارالمپیک را در نظر داریم

رضایی همچنین گفت: ملاقات تدارکاتی را هم برای اردیبهشت، خرداد و تیرماه برنامه ریزی می کنیم که به زمان پارالمپیک توکیو نزدیک شده باشیم. مسئولان برگزارنماینده این پارالمپیک بر برگزاری قطعی بازی ها تاکید نموده اند اما به خاطر پاندمی کرونا و به خصوص ظهور گونه جدید آن باید یک درصد هم احتمال لغو بازی ها را بدهیم. بنابراین اینگونه برنامه ریزی ها (ملاقات تدارکاتی) را برای ماه های منتهی به پارالمپیک در نظر می گیریم که نسبت به برگزاری قطعی بازی ها هم اطمینان بیشتری حاصل نموده باشیم و بودجه ای را بی فایده هزینه نکنیم.

حریف امروز ما کروناست نه تیم ها

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته در خاتمه تاکید نمود: باید بپذیریم که حریف این روزهای ما تیم ها و کشورها نیستند بلکه کرونا است. باید با این ویروس رقابت داشته باشیم. فعلاً که کارهای مان را طبق برنامه دنبال می کنیم. امیدواریم در ادامه هم با مسئله ای روبرو نشویم و بتوانیم هم آماده سازی خوبی داشته باشیم و هم در بازی ها شرکت کنیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 20824

به "هادی رضایی:فقط با تیم های هم وزن والیبال نشسته ایران بازی می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هادی رضایی:فقط با تیم های هم وزن والیبال نشسته ایران بازی می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید