پذیرش تازه اکسپرس انتری؛ دعوت از 529 متقاضی

به گزارش مجله آزمون اول، خبرهای داغ به ما می گویند که کانادا مورخ 13 می از 529 متقاضی اکسپرس انتری دعوت کرد تا تقاضای خود برای اقامت دائم را ارائه نمایند. کانادا تا اینجای سال میلادی مجموعا از 34829 متقاضی مهاجرت دعوت نموده است. لازم به ذکر است در این پذیرش تنها متقاضیانی دعوت شده اند که از طرف برنامه مهاجرت استانی یا PNP انتخاب شده بودند و به همین علت حد اقل امتیاز در سیستم جامع رتبه بندی در این پذیرش 718 بوده است.

پذیرش تازه اکسپرس انتری؛ دعوت از 529 متقاضی

این امتیاز بالا به نظر می رسد چرا که متقاضیان با انتخاب شدن از طرف استان 600 امتیاز اضافی دریافت می نمایند. به بیان دقیق تر، متقاضی ممکن است 718 امتیاز داشته باشد اما امتیاز وی در اصل 118 بوده است. علیرغم کندتر شدن خدمات اداره مهاجرت کانادا به خاطر عالمگیر شدن ویروس کرونا باید گفت که کانادا هنوز سعی دارد به هدف مشخص شده برای سال 2020 در راستای جذب مهاجر برسد. وزارت مهاجرت کانادا تنها در ماه آوریل 8,389 دعوتنامه صادر نموده است. بسیاری از این مهاجران به وسیله سیستم اکسپرس انتری وارد کانادا خواهند شد. گفتنی است سیستم اکسپرس انتری سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه کانادایی از سراسر دنیا بر پایه امتیازات و معیارها مهاجر جذب می نماید. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می نماید. برای متقاضیانی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها ITA (دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می گردد. برای ورود در صف انتظار اکسپرس انتری داشتن پیشنهاد کار الزامی نیست.

اداره مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا در این پذیرش از قاعده tie-break استفاده کرد: 19 مارس 2020 راس ساعت 12:53:21 به وقت استاندارد شرقی. این بدین معنی است که تمام متقاضیانی که در سیستم جامع رتبه بندی حد اقل 718 امتیاز داشتند و قبل از این تاریخ و ساعت پروفایل خود را وارد صف انتظار اکسپرس انتری کردند در جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری مورخ 13 می 2020 دعوتنامه دریافت نموده اند.

متقاضیان اکسپرس انتری که در سیستم جامع رتبه بندی یا CRS امتیاز بالایی ندارند می توانند از راه های گوناگون امتیاز خود را افزایش دهند؛ انتخاب شدن از طرف استان بارزترین شیوه برای کسب امتیاز بیشتر در سیستم جامع رتبه بندی است که 600 امتیاز را نصیب متقاضی می نماید. گفتنی است که جهتهای مهاجرتی 9 استان از بین استان ها و منطقه ها کانادا در برنامه مهاجرت استانی مرتبط با اکسپرس انتری است.

به نمونه فرضی زیر از دعوت شده ها توجه نمایید:

آرمین 39 ساله است و لیسانس دارد. وی شش سال به اسم مدیر ساخت و ساز مشغول به کار بوده است. سطح زبان انگلیسی آرمین پیشرفته است و تا به حال هم در کانادا نه کار نموده و نه تحصیل. امتیاز آرمین در سیستم جامع رتبه بندی یا CRS زمانی که در صف انتظار بود 386 بود. او اخیرا از طرف جهت مهاجرتی اکسپرس انتری آلبرتا انتخاب شد و امتیازش به 986 رسیده و بنابراین برای دریافت دعوتنامه در جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری مورخ 13 می 2020 کافی بوده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 28713

به "پذیرش تازه اکسپرس انتری؛ دعوت از 529 متقاضی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پذیرش تازه اکسپرس انتری؛ دعوت از 529 متقاضی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید