پشت پرده زندگی ولیعهد عربستان

به گزارش مجله آزمون اول، یک پایگاه خبری مستقر در لندن جزئیات و پشت پرده زندگی ولیعهد سعودی را که شیفته فرهنگ غربی و آمریکایی است را فاش کرد.

پشت پرده زندگی ولیعهد عربستان

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از سعودی لیکس، پایگاه خبری میدل ایست مانیتور جزئیات جدیدی از زندگی محمد بن سلمان ولیعهد سعودی که شیفته فرهنگ آمریکایی است را فاش کرد.

بر اساس گزارش پایگاه خبری مذکور محمد بن سلمان شیفته فرهنگ آمریکایی و غربی است که وی به بازی ویدیویی کال آو دیوتی، خوردن فست فود ها و استفاده از محصولات مک دونالد و اپل علاقه زیادی دارد.

در این گزارش آمده است که ولیعهد سعودی از قاعده چینی پیروی می نماید که به هرقیمتی رسیدن استبداد به سلطنت را تضمین می نماید.

گزارش میدل ایست مانیتور با گزارش مجله فرانسوی در مورد کودکی ولیعهد سعودی کاملا مطابقت دارد که این مجله در گزارشی اظهار داشت: محمد بن سلمان در قصر های مجلل عظیم شد که بازی های ویدیویی و خوردن فست فود را ترجیح می داد. وی خادمان، رانندگان و معلمان خصوصی همانند دیگر پسران آل سعود داشت. محمد بن سلمان ششمین پسر سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان و یک شاهزاده در میان هزاران شاهزاده آل سعود است و پادشاه عربستان 13 فرزند از 3 ازدواج دارد که فرزندان وی تحصیلاتشان را با امکانات عالی در موسسات آموزشی عالی گذرانده اند.

پادشاه عربستان شبانه در کاخ خود در ریاض با نویسندگان، دانشگاهیان و دیپلمات ها جلساتی را برگزار می کرد و با روشنفکران، وکلا و بازرگانان در کاخ مجلل خود در پاریس و ماربلا ملاقات می کرد و تمام این اقدامات با هدف تشویق فرزندانش به بحث و تفکر بوده است.

ولیعهد سعودی وقتی نوجوان بود فردی بسیار عصبی و زود رنج بود و گاهی اوقات ایده های دیوانه واری را ارائه و همگان را مبهوت می کرد.

بر اساس گزارش مجله فرانسوی رابطه پادشاه عربستان با پسرش محمد بن سلمان که از همسر دومش است، چندان خوب نبود. مادر محمد بن سلمان از پسرش می خواست تا رابطه صمیمانه و خوبی با پدرش ایجاد کند و هر هفته پسرش را به ملاقات پدرش در خانه همسر اولش می فرستاد، درحالی که استقبال بسیار سردی از او می شد؛ چرا که محمد بن سلمان را به دلیل ریشه بادیه نشینی مادرش و گرایش منطقه ای او، مسخره می کردند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 23976

به "پشت پرده زندگی ولیعهد عربستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پشت پرده زندگی ولیعهد عربستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید