کشتی جوانان قهرمانی آسیا، 6 فرنگی کار ایران حریفان خود را شناختند

به گزارش مجله آزمون اول، رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا از فردا (پنج شنبه) و به مدت 2 روز در شهر تایچونگ کشور چین تایپه (تایوان) برگزار می گردد.

کشتی جوانان قهرمانی آسیا، 6 فرنگی کار ایران حریفان خود را شناختند

به گزارش خبرنگاران، مراسم وزن کشی 6 وزن نخست این رقابت ها عصر امروز (چهارشنبه) برگزار گردید و نمایندگان کشورمان به روی باسکول رفتند که نتایج وزن کشی آن ها به توضیح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم که 10 نفر حضور دارند محمد جواد رضایی در دور نخست بهرام اف از ازبکستان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی گیران تایلند و کره جنوبی می رود.

در وزن 60 کیلوگرم کرامت عبدولی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با فیداخمتوف از قزاقستان مبارزه می نماید. در این وزن 11 نفر وزن کشی نموده اند.

در وزن 66 کیلوگرم که 10 نفر حضور دارند امین کاویانی نژاد در دور اول با ایلانا از چین کشتی می گیرد و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد با برنده نمایندگان کشورهای ژاپن و ازبکستان روبرو می گردد.

در وزن 74 کیلوگرم محمد شربی نیازی در دور نخست به مصاف ساجان از هند می فرایند و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور بعد به مصاف برنده کشتی گیران کره جنوبی و قزاقستان می رود. در این وزن 11 کشتی گیر به روی باسکول رفتند.

در وزن 84 کیلوگرم که 12 نفر حضور دارند مهدی بالی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با تمیربک از قزاقستان مبارزه می نماید و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده کشتی گیران ویتنام و ازبکستان پیکار می نماید.

در وزن 96 کیلوگرم امیرمحمد نوروزی پس از استراحت در دور نخست در دور بعد به مصاف لی از کره جنوبی می رود.

این رقابت ها از ساعت 6:30 صبح فردا (پنج شنبه) به وقت ایران برگزار می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 4000

به "کشتی جوانان قهرمانی آسیا، 6 فرنگی کار ایران حریفان خود را شناختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی جوانان قهرمانی آسیا، 6 فرنگی کار ایران حریفان خود را شناختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید