PEYMOO؛ گوشی مرموز اوپو با مشخصات پرچمدار

به گزارش مجله آزمون اول، هفته گذشته یک تلفن هوشمند تازه اوپو OPPO با شماره مدل PEYM00 در سامانه دولتی گواهینامه TENNA ظاهر شد که بعضی از جزئیات کلیدی این دستگاه آینده را فاش کرد. گواهی تازه نشان می داد که این گوشی از صفحه نمایش 6.43 اینچی AMOLED، تراشه Dimensity 1200 و دوربین سه گانه 64 مگاپیکسلی بهره می برد و علاوه بر آن اخیراً این اطلاعات با تصاویر رندر تازهی هم همراه شده است.

PEYMOO؛ گوشی مرموز اوپو با مشخصات پرچمدار

به گزارش خبرنگاران، بر اساس تصاویر و اطلاعات موجود در گواهینامه TENNA، این گوشی مرموز از یک ماژول دوربین عظیم و مستطیلی شکل در پشت گوشی بهره می برد که عرض دستگاه و تقریباً یک سوم ارتفاع آن را پوشش می دهد. در سمت چپ ماژول، سه سنسور دوربین وجود دارد که به صورت عمودی روی هم قرار گرفته اند. مارک تجاری در سمت راست ماژول دوربین هم وجود دارد که عبارت K-90 را نشان می دهد. همین نشان تجاری ثابت می نماید که این تلفن هوشمند آینده OPPO می تواند بخشی از سری K این برند باشد.

تصاویر این گواهینامه بعلاوه به ما نشان می دهد که این دستگاه دارای دکمه روشن / خاموش در سمت راست و کلیدهای تنظیم صدا در سمت چپ است. با توجه به معینات، فهرست نشان می دهد که این تلفن دارای صفحه نمایش 6.43 اینچی AMOLED فول اچ دی پلاس با وضوح صفحه نمایش 2400 در 1080 پیکسل و نسبت تصویر 20: 9 است. علاوه بر این، گوشی نو اوپو دارای حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش برای امنیت بیشتر است.

در زیر کاپوت، این گوشی نو از تراشه Dimensity 1200 مدیاتک استفاده می نماید. در خصوص پیکربندی این گوشی در دو نسخه 8 گیگابایت رم به همراه 128 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت رم به همراه 256 حافظه داخلی، در دسترس خواهد بود. در خصوص تنظیمات دوربین، در پشت، یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، یک لنز ثانویه 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ثانویه 2 مگاپیکسلی وجود دارد. در قسمت جلویی، دستگاه دارای یک دوربین 16 مگاپیکسلی برای گرفتن عکس های سلفی و تماس تصویری است.

این دستگاه احتمالاً از سیستم عامل Android 11 استفاده می نماید که رابط کاربری سفارشی ColorOS خود شرکت در بالای آن قرار گرفته است. این گوشی هوشمند از یک باتری 4400 میلی آمپر ساعتی استفاده می نماید که از شارژ سریع پشتیبانی می نماید، اما جزئیات این سیستم شارژ سریع هنوز معین نیست. گوشی هوشمند نو OPPO PEYM00 که احتمالاً بخشی از سری K این سازنده چینی است، در سه گزینه رنگ مشکی ، نقره ای و آبی عرضه خواهد شد. با توجه به اینکه این گوشی قبلاً گواهینامه TENAA را گذرانده است، به احتمال زیاد به زمان رونمایی و عرضه رسمی آن نزدیک هستیم و به زودی شاهد رونمایی آن خواهیم بود.

منبع: gizmochina

ترجمه: مصطفی جرفی-خبرنگاران

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: فرارو
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 27916

به "PEYMOO؛ گوشی مرموز اوپو با مشخصات پرچمدار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "PEYMOO؛ گوشی مرموز اوپو با مشخصات پرچمدار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید