ان. اچ. کی: دولت ژاپن آماده همکاری با بایدن است

به گزارش مجله آزمون اول، شبکه خبری ان. اچ.کی ژاپن در گزارشی گفت دولت ژاپن آماده همکاری با جو بایدن رییس جمهوری منتخب آمریکا در زمینه های مختلف است.

ان. اچ. کی: دولت ژاپن آماده همکاری با بایدن است

ان. اچ. کی روز یکشنبه در گزارشی اضافه کرد: هدف دولت ژاپن، استحکام اعتماد بین دو کشور پس از انتخاب بایدن به عنوان رئیس جمهوری است.

بر پایه این گزارش، هدف دولت ژاپن ایجاد اعتماد بین رهبران، سفر نخست وزیر یوشی هیده سوگا به آمریکا و آغاز فصل جدید روابط میان توکیو - واشنگتن است.

در این گزارش آمده است: دولت ژاپن خواهان همکاری در مورد موضوعات بین المللی مانند مهار ویروس کرونا و اقدام مشترک برای جلوگیری از گرم شدن کره زمین با آمریکا است.

ان. اچ. کی می افزاید: دولت ژاپن اعتقاد دارد که ایجاد اعتماد بین نخست وزیر سوگا و بایدن بسیار مهم بوده و در پی آن است که پس از انتقال قدرت جلسه سران در زمان مناسبی برگزار شود.

در این گزارش آمده است: همکاری بین المللی با بایدن در زمینه مسایل امنیتی مانند مسائل هسته ای و موشکی کره شمالی، مهار ویروس کرونا و اقدام مشترک برای جلوگیری از گرم شدن کره زمین از اهمیت زیادی برخوردار است.

جو بایدن با کسب 290 رای الکترال در برابر تنها 214 رای دونالد ترامپ، به عنوان چهل و ششمین رئیس جمهوری آمریکا انتخاب شد و خانم کامالا هریس نیز به عنوان اولین زن، به عنوان معاون رئیس جمهوری این کشور برگزیده شد.

این نامزد حزب دموکرات در سومین دور نامزدی خود در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در انتخاباتی نفس گیر ابتدا با هم حزبی های خود به رقابت برخاست و سرانجام در ماه اوت به عنوان نامزد رسمی این حزب برای رقابت با دونالد ترامپ رئیس جمهوری چهل و پنجم و نامزد حزب جمهوریخواه برگزیده شد.

بایدن شنبه شب در اولین توئیت پس از اعلام پیروزی اش در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نوشت: رئیس جمهوری تمام مردم آمریکا خواهم بود، چه آنهایی که به من رای دادند و چه آنهایی که به من رای ندادند.،ایرنا

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 18186

به "ان. اچ. کی: دولت ژاپن آماده همکاری با بایدن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ان. اچ. کی: دولت ژاپن آماده همکاری با بایدن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید